Кваліфікаційні центри — окремі аспекти створення та акредитації

З метою розширення мережі кваліфікаційних центрів, їх функціонування та діяльності 16 січня 2025 року для керівного складу  закладів  професійної (професійно-технічної) освіти області Національне агентство кваліфікацій провело вебінар на тему: «Акредитація кваліфікаційних центрів. Правовий статус. Окремі аспекти створення та акредитації».

У ході вебінару обговорено питання правового регулювання діяльності кваліфікаційних центрів, процедури їх створення, порядок оформлення та подання документів заявником на проведення акредитації кваліфікаційного центру, процедура проведення акредитаційної експертизи.

Педагогічні працівники за напрямом «Громадське харчування і торгівля» розпочали підготовку до проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад

У лютому 2025 року в області відбудеться ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад зі спецдисциплін серед здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти області за напрямами підготовки.

Підготовка до проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад зі спеціальних дисциплін з професій «Кондитер», «Продавець продовольчих товарів» розпочалась 17 січня 2025 року із онлайн-засідання робочих груп.

До складу робочих груп включено 8 досвідчених викладачів професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) області, які разом із профільним методистом Оленою ТЕМЧЕНКО обговорили «Методичнірекомендації щодо розроблення валідних тестів у закладах фахової передвищої освіти», що розроблено Інститутом професійної освіти Національної Академії Педагогічних Наук України. Особлива увага була приділена методиці складання олімпіадних завдань проблемно-пошукового характеру за професійним спрямуванням, що сприятиме підвищенню якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.

Робочі групи продовжать засідання щочетверга протягом місяця для подальшого вдосконалення олімпіадних завдань.

Відбулося онлайн-засідання творчих груп щодо розроблення олімпіадних завдань зі спеціальних дисциплін

Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області 16 січня 2025 року проведено  онлайн-засідання робочих груп з формування тестових завдань до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад зі спецдисциплін за професіями: «Штукатур», «Муляр», «Електрогазозварник», «Електрозварник ручного зварювання». Членами творчої групи обговорено алгоритм складання олімпіадних завдань за трьома рівнями складності, акцентовано увагу на розробленні завдань творчого характеру, а саме ситуаційних задач за професійним спрямуванням, завдань на встановлення відповідності та алгоритм складання тестових завдань.

Наступне засідання відбудеться 23 січня 2025р.

Розробляємо освітні програми

Перші онлайн-засідання робочих груп для професій будівельного та зварювального виробництва з розроблення освітніх програм за  Державними освітніми стандартами  відбулися 16 січня 2025 року.

Метою засідань є створення умов для забезпечення якісної підготовки фахівців, які відповідатимуть сучасним вимогам будівельної та зварювальної індустрії. Робочі групи складаються з викладачів професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, які прагнуть досягти оптимального балансу між теоретичними знаннями та практичними навичками.

Орієнтир в інформаційному просторі – освітній контент

Зростання цифрових технологій модернізувало освітній процес та сприяло створенню інтерактивних навчальних платформ. Впровадження цифрового освітнього контенту в процес навчання сприяє покращенню засвоєння матеріалу здобувачами освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. А інтерактивні технології дозволяють створити заняття, які більше цікавлять здобувачів освіти і сприяють активному навчанню.

«Впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій, технологій змішаного навчання спричинило появу нового виду контенту, спрямованого на реалізацію освітніх цілей — електронного навчального контенту. І зараз такий контент має бути не просто наявним; на передній план виходить його оптимізація та забезпечення гнучкості, доцільної варіативності й інших властивостей, що дозволяють будувати з окремих контентних одиниць комплексні багатофункціональні навчальні матеріали широкого дидактичного спрямування» такими словами Віта ЛУБИНЕЦЬ, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти, 15 січня 2025 року розпочала онлай-засідання робочої групи щодо розроблення освітнього контенту за професією «Монтажник систем утеплення будівель». Спільно з педагогічними працівниками Державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище», на базі якого і створено робочу групу, обговорено порядок розроблення онлайн курсу, визначено тему навчального модулю та цілі для наступних засідань.

Translate »